Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Κλάδος Συστημάτων Εσωτερικής Σκίασης - Τάσεις Παγκοσμίως



Για αυτούς που έχουν σκοπό να ξεκινήσουν να εξάγουν στις ξένες αγορές τα προϊόντα εσωτερικής σκίασης πρέπει να γνωρίζουν πολύ καλά ότι τους περιμένει ένας δυνατός ανταγωνισμός από τις εταιρίες με εξειδίκευση και παράδοση στο κλάδο από την μία πλευρά και από τις εταιρίες που προσφέρουν αξεπέραστη γκάμα των σχεδίων με πολύ χαμηλές τιμές από την άλλη πλευρά. Προτού προχωρήσετε, καλό θα ήταν να κάνετε μία πολύ καλή μελέτη των αγορών – στόχων, της υποδομής και προϋποθέσεων για την τοποθέτηση της γκάμας των προϊόντων στην αγορά, μελέτη των τάσεων, δυναμικής και αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή, αγοραστικές συνήθειες με στόχο εύρεση των δυνητικών πελατών και εντοπισμό της πραγματικής και όχι αφηρημένης ζήτησης.

Σε αυτό το σημείο
για τον καλύτερο συντονισμό των κινήσεων που θα κάνετε, θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας κάποιες απόψεις που έχουν να κάνουν με τα κλειδιά επιτυχίας διείσδυσης στην καινούρια αγορά που αποφασίσατε. 

Παράγοντες - Κλειδιά Επιτυχίας 
 
  • Δυνατότητα αλλαγής της προσέγγισης στο προϊόν και στην εξυπηρέτηση των πελατών σύμφωνα με τις τάσεις και ανάγκες της αγοράς. Όλα τα συστήματα σκίασης κατασκευάζονται στα συγκεκριμένα μέτρα. Θεωρείται απαραίτητο για τον κατασκευαστή να βρίσκει δυνατότητα προσαρμογής στα στάνταρτ των συγκεκριμένων απαιτήσεων. Οι τάσεις της αγοράς αλλάζουν και πολύ συχνά. Οι κατασκευαστές και παραγωγοί πρέπει να μάθουν να προσθέτουν στο προϊόν την πινελιά της καινοτομίας τους προλαβαίνοντας τον κύκλο της μόδας.
  • Εισαγωγή των σχεδίων προτιμώμενων στην αγορά. Τα προϊόντα για τον ευχαριστημένο πελάτη έχουν την μεγαλύτερη αξία; πρέπει να συμπεριλαμβάνει τα ακόλουθα και βασικά στοιχεία: ψηλή ποιότητα, αξία και μοναδικότητα. Διαφορετικά, το προϊόν θα πάρει την σταδιακά πτωτική πορεία και η μόνη του διαφορά με τα υπόλοιπα θα είναι η τιμή. 
  • Συμφωνίες με τα τους παίκτες στα σημεία – κλειδιά. Τα ακόλουθα βήματα θεωρούνται απαραίτητα: εγκατάσταση των επαγγελματικών σχέσεων με τους πελάτες συμπεριλαμβανομένου χονδρέμπορους, κλείσιμο συμφωνιών με εμπορικά κέντρα, εξωτερικούς συνεργάτες και μαγαζιά λιανικού εμπορίου. Οι κατασκευαστές συνήθως ακολουθούν την πρακτική των εκπτώσεων ως ένα μέρος των συμφωνιών με εταιρίες λιανεμπορίου. 
  • Εξασφαλισμένες προμήθειες. Πρόσβαση στα υλικά καλής ή ψηλής ποιότητας και χαμηλό κόστος εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της παραγωγής και πολύ συχνά, βοηθάει στην εξοικονόμηση των χρημάτων. 
  • Καλά εκπαιδευμένο προσωπικό. Σε κάθε εταιρία που ασχολείται με την κατασκευή των συστημάτων σκίασης την ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται το προσωπικό της. Τα άτομα πρέπει να είναι πολύ καλά εκπαιδευμένα, αποδοτικά και ικανά να χειρίζονται τα ειδικά μηχανήματα. 
Περίληψη της Κατάστασης του Κλάδου Σήμερα 

 
Η κρίση στην αγορά της ακίνητης περιουσίας καθώς και η πτώση στον τομέα κατασκευής επηρέασαν αρνητικά την καταναλωτική δυναμική της Ευρώπης και στον τομέα εσωτερικής σκίασης παραθύρων.

Βασικοί Εξωτερικοί Παράγοντες:

  •  Εμπορική κατασκευή. O κατασκευαστικός τομέας επηρεάζει άμεσα την ζήτηση σε ρολά, στόρια και άλλων τύπων καλύμματα παράθυρων. Αναμένεται και άλλη πτώση.
  • Εισαγωγές από την Κίνα, Ταϊβάν και λοιπές χώρες της Άπω Ανατολής με πολύ ποιο φθηνότερες τιμές προκάλεσαν πτώση της ντόπιας παραγωγής στις χώρες Ε.Ε. και Αμερικής. Οι βιομηχανίες των ΗΠΑ έχουν δώσει μεγάλη προσπάθεια να αντιμετωπίσουν την απειλή των Κινέζικων προϊόντων.
  • Καινούρια τάση στης χώρες της Ε.Ε. «do it yourself». DIY και ανεξαρτητοποίηση από τις βιομηχανίες.

Προϊόντα, Υπηρεσίες – Μερίδια Αγοράς 

 
- Το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς του κλάδου κατέχουν στόρια (Venetian, Roman, Vertical, mini blinds); κατά της εκτίμησες των αναλυτών - 43.1% ($991.3 δις. ) της βιομηχανίας (πολύ δημοφιλές είναι τα στόρια που πουλιούνται στα εμπορικά κέντρα). Τα στόρια παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων παρ’ όλη την πτώση της κατασκευής.

- Το επόμενο τμήμα είναι καλύμματα σκίασης (shades, shading systems, shade pulls, and window roller shades ) που κατέχουν 30.8% ($708.4 δις. ) της βιομηχανίας.

- Το τρίτο τμήμα είναι εξαρτήματα παραθύρων (κουρτίνες, κουρτινόξυλα, ρολά καθώς και πλαστικά και μεταλλικά κουμπώματα) - 26.1% ($598 δις.) της βιομηχανίας.

- Τα μερίδια της αγοράς παραμένουν σταθερά.

Παίκτες της Αγοράς.

Οι βασικοί παίκτες αποτελούν 52.1% της αγοράς:

  1. Hunter Douglas κυριαρχεί με 38.2%, και ακολουθούν οι Αμερικάνικες εταιρίες παραγωγοί Springs Window Fashions με 16.8% και Newell Rubbermaid (Kirsch) με 13.9% των συνολικών εσόδων της βιομηχανίας.
  2. Η αναμφισβήτητη κυριαρχία της Hunter Douglas's είναι αποτέλεσμα κυρίως της αλυσιδωτής πράξης εξαγοράς των μικρότερων εταιριών του κλάδου. Το 2007 η Hunter Douglas μερικώς έχασε το μερίδιο της αγοράς και έπεσε από 43% που κατείχε το 2007 στα 38.2% in 2010 και σήμερα παρουσιάζει άνοδο. 
  3. Αναμένεται ότι μέσα στο 2016, Hunter Douglas and Springs Window Fashions θα εξαγοράσουν ακόμα περισσότερες εταιρίες, ενισχύοντας την θέση τους στην αγορά βιομηχανίας του κλάδου. 
  4. Πολύ μεγάλο ποσοστό των εταιριών της Αγγλίας, Αμερικής, Ολλανδίας, Γαλλίας και Βελγίου που διαθέτουν τις δικές τους βιομηχανικές μονάδες ανοίγουν στον όμιλο Hunter Douglas. 
  5. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός από τις εταιρίες που ασχολούνται με συναρμολόγηση των ρολών και εκτελούν τις παραγγελίες on size σε συνεργασία με τους μικρούς και μεγάλους παραγώγους.

Παράγοντες Ανταγωνισμού - Ευκαιρίες

Η βιομηχανία του κλάδου παραμένει αμέτοχη και δεν αντιλαμβάνεται το εσωτερικό ανταγωνισμό, ο οποίος ενεργά προωθεί την ποιότητα του προϊόντος, σχέδιο, διαφοροποίηση, τιμή και υπηρεσίες.

Οι εταιρίες φροντίζουν το προϊόν να έχει διάρκεια και ποιότητα που εξυπηρετούν το προφίλ και θέση των εταιριών στις αγορές.

Οι παραγωγοί που φτιάχνουν στόρια και ρολά πρέπει να εστιάζονται στα σχέδια σύμφωνα με τις τάσεις της αγοράς.

Οι τάσεις της μόδας φέρνουν τους καταναλωτές σε ανάγκη για ποιο συχνές ανακινήσεις των σπιτιών τους και οι πρώτοι στρέφονται στο καινούριο ρεύμα do-it-yourself που περιλαμβάνει στόρια και ρολά.

Καινούριο ενδιαφέρων στο do-it-yourself έχουν οδηγήσει στην εκτόξευση των ποικιλιών και τάσεων στις οποίες οι παραγωγοί αρχίζουν να μην αναγνωρίζονται.

Προοπτική της Βιομηχανίας του Κλάδου

Η βιομηχανία βιώνει αστάθεια επηρεασμένη από το κλάδο κατασκευής και τον τομέα ακίνητης περιουσίας που συνεχώς αλλάζει και συρρικνώνεται.

Αυτός είναι ο βασικός λόγος της πτωτικής τάσης εσοδών του κλάδου με ύψος τάξης 6,8% το χρόνο.

Εκτός από την αστάθεια στον τομέα του real estate οι παραγωγοί που φτιάχνουν ρολά και στόρια φθείρονται από την τιμή πετρελαίου που έχει άμεση επιρροή στην παραγωγή αλουμινίου και πλαστικών υλών που τα τελευταία χρόνια ανεβάσανε το κόστος παραγωγής.

Για να εξισορροπήσουν το κόστος παραγωγής οι εταιρίες έχουν αυξήσει την έξοδο τους προς τις διεθνείς παραγωγές μονάδες. 


Θέλουμε να πιστεύουμε ότι σας βοηθήσαμε να πάρετε τις αποφάσεις σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου